فضاهای کاری نیازمند
در محل کار انواع لوازم از قبیل رایانه، تلفن، پرینتر،اسکنر و دیگر لوازم مورد نیاز شما وجود دارد.
در این میان شما نیاز به محیطی برای تعامل با همکارانتان و نیز مشتری ها و مراجعه کنندگان خواهید داشت.
اگر محیط کاری شما کوچک باشد و یا به دلیل هزینه های بالای اجاره قادر به تهیه مکانی بزرگ تر نباشید و یا به هر دلیل دیگری تصمیم بر جابجایی از محیط فعلی خود را ندارید، در این صورت خرید مبلمان اداری مناسب با بودجه و با توجه به نیاز شما می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی، ارتقا کار و محیط شما بگذرد و نقش یک فضای اداری کامل را برای پرسنل و سازمان شما اجرا کند.
با توجه به مشاوره های پیش از خرید مجموعه ی ما، انتخاب و تهیه مبلمان مورد نظر از دکومیز، بازدهـی کار شما را بالا خواهد برد.
ما با تجربه کاری خود بهره بری بهتر از فضا را به شما پیشنهاد خواهیم داد.
علاوه بر اینکه
کارشناسان و مشاوران دکو میز دارای آگاهی و اطلاعات لازم در این زمینه می باشند که آن را در اختیار شما قرار خواهند داد.
نورپردازی فضا، مکان قرار گرفتن
تمامی این پارامترها نشان دهنده هویت سازمان شما می باشند.
چیدمان
طراحی محیط چه از لحاظ بصری و چه از لحاظ افزایش اصولی کارایی حائز اهمیت خواهد بود.
در طراحی محصولات اداری باید نیازها و شرایط همه جنبه ها مشتری ها در نظر گرفته شود.
علاوه بر جنبه های کارکرد باید بحث زیبایی شناسی نیز در نظر گرفته شود.
تلاش طراحان و مهندسین دکو میز در راستای در نظر گرفتن ویژگی های مورد نیاز مشاغل مختلف و تنوع در طرح و رنگ ها و قابلیت ست با دیگر تجهیزات اداری بوده است.
جهت استغلام قیمت